21 Şubat 2015 Cumartesi

Dirsek bakımı :)

"Dirsek ne alaka yaa ?" demeyin
Dirseklere yazııık :( derste,masa başı işte sürekli üstüne yükleniyoruz ve minnoş dirseklerimiz kabuk kabuk oluyor resmen.
Bazen çok bakımlı kızlar görüyorum , dirseğe bir bakıyorsun kapkara olmuş resmen nasırlaşmış , kötü duran bir dirsek .. Hiç hoş değil. Bu ufak detay bence çoook önemli.
Ben dirseklerimin için ne yapıyorum hemen anlatıyooruuum ;

Banyoda güzeeelce lifliyorsunuz,çok bastırmadan dirsek derisini yırtmadan pomza yapıyorsunuz. dediğim gibi kibarca yapın :)
Banyodan çıktık,bornozumuzla biraz ovuşturuyoruz.
Daha sonra güzel bir kremliyoruz.
Dirsek derisi kalın olduğu için daha yağlı kremlerden kullanabilirsiniz. Eller konusunda bahsettiğim kremlere göz atabilirsiniz.

Dirsekler nispeten daha koyu renkli görünüyor ya onu açmak için de Limon sürüyoruz. Limonu bu ovalama , pomzalama işleminden sonra yapmayın çünkü bazen yanabiliyor dirsek derimiz.
 Bir gün bekleyin. Ben sıkılmış yarım limon kullanıyorum.Suyunu değil ama. Tam dirseğe uyumlu içinde limon lifleri kalmış kabuklu kısmını. yani;
bununla iyice ovalıyoruz dirsekleri,öyle bırakıyoruz. biraz yapış yapış oluyor azıcık katlanıverin. 1-2 saat sonra yıkarsınız.
Her gün kremlemeyi unutmayın dirsekleri :)
Bu kadarcık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder